Hayirlisiyla kocagina al kuzum ben muhammed ismini cok sevn bi insanim ve var oglum iki yadinda muhammed emin diye bence soyle cok gzl muhammed sirac ola bilir
Sirac guzel isim benim oglusumun isminide yagiz ömür nasipse ♡ belki begenirsin diye yazmak istedim :)
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı