Bera ismini çok beğeniyorum
Ben 32 haftaligim bebeğim kız oğlum olsaydı adini( bekir asaf) koyucaktim belki fikir olur diye yazayım dedim
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı