Bera ismini çok beğeniyorum
Ben 32 haftaligim bebeğim kız oğlum olsaydı adini( bekir asaf) koyucaktim belki fikir olur diye yazayım dedim
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı