Merhaba, 18 haftalık hamileyim bugün karnımın sol tarafı daha şiş ve bebek sürekşi şiş olan yerden tekme atıyor normal midir yaşayan var mı
Bnm de ole oldu cnm doktoruma sordum bebek ayakları ile vücudu itiyo onun için ole oluyo dedi normlamis
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı