0 oy
758 göst.
25 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (835 puan) sordu

Merhaba, 18 haftalık hamileyim bugün karnımın sol tarafı daha şiş ve bebek sürekşi şiş olan yerden tekme atıyor normal midir yaşayan var mı  

2 Cevap

+1 oy
25 Haziran 2018 (112 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Bnm  de ole oldu cnm doktoruma sordum bebek ayakları ile vücudu itiyo onun için ole oluyo dedi normlamis

-Reklam-
0 oy
25 Haziran 2018 (267 puan) cevapladı
Benim de devamli sag tarafa dogru  sisiyo sagdaysa kiz soldaysa erkek derler benim kiz senin  erkek mi acaba
27 Haziran 2018 (835 puan) yorumladı
Sol taraf şiş kız :)

İlgili sorular


1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...