0 oy
636 göst.
18 Şubat 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (98 puan) sordu

Kızlar bir fikrinize ihtiyacım var; benim 2 li testim gayet iyi çıkmasına rağmen 4 lü testim yapıldı. Yaşım 30. 4 lü teste risk oranı sınırı nedir nelere dikkat etmeliyiz? Öpüyorum hepinizi.:)

2 Cevap

0 oy
18 Şubat 2019 (1,081 puan) cevapladı
Organlara bakıyorla canım bende bugün yaptırdım 2 ki test daha önemli dedi benim doktorum 
18 Şubat 2019 (98 puan) yorumladı
Harikasın beni rahatlattın canım
-Reklam-
0 oy
18 Şubat 2019 (4,074 puan) cevapladı
4 lü testin yani ayrıntılı ultrasonun yapılma sebebi organlarına bakmak için yapılır bana da yapılacak benimde ikili testim çok şükür iyi cıktı. Bu ultrasonun  muhakkak yapılması gerekiyor. 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 413 göst.
0 oy
8 cevap 910 göst.

1,512,741 soru

24,673,108 cevap

367,376 kullanıcı

...