0 oy
581 göst.
17 Temmuz 2025 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (959 puan) sordu

Kizlar sabah uyandim ilk başta biseyim yoktu ayıptır söylemesi lavaboya gittim ve vücudumu tutamayıp yere uzandım ateş basması ve terleme çok kötü oldum yaklasik bir saat boyunca sürekli büyük tuvaletim varmış gibi ve sürekli idrar varkis gibi bı değişik hallere girdim mide bulantısı da bir yandan zaten şimdi o tuvalet hissi geçti ama sabahtan beri geçmeyen bi ates basması terleme var şekerim tansiyonum ölçtüm normaldi...sizce acile gitmelimiyim... Neden olabilir 

Gebelik haftası 22+3

7 Cevap

0 oy
17 Temmuz 2025 (52 puan) cevapladı

Sıcaktan olabilir. Gitmekte fayda var. Geçmiş olsun 


-Reklam-
0 oy
17 Temmuz 2025 (140 puan) cevapladı

Büyük ihtimalle sıcaktan canim ya bendede aynı şeyler var 

0 oy
17 Temmuz 2025 (1,904 puan) cevapladı

Git tabiki canım 

0 oy
17 Temmuz 2025 (299 puan) cevapladı

Git tabi Allah korusun herşey olabilir gebelik zehirlenmesi vs ama sıcaktanda olabilir bunlar hepsi ihtimal aksatma

0 oy
18 Temmuz 2025 (57 puan) cevapladı

Ne olur ne olmaz git 

0 oy
18 Temmuz 2025 (104 puan) cevapladı

Ben böyle bişey yasadigimsa kum dokmustum kuzu ama yanlarimda ağrıyordu benim sen hamilesin belki sıcaktan olmuş olabilir

0 oy
18 Temmuz 2025 (3,544 puan) cevapladı

Bence bi git canim için rahat eder

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 491 göst.
0 oy
3 cevap 707 göst.
0 oy
1 cevap 549 göst.

1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...