0 oy
149 göst.
13 Haziran 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (111 puan) sordu

İkinerkekten sonra kızım olacak isim olarak kararsız kaldık eşimde bende.

Sizce hangi ismi koymalıyız 

Amine Hafsa 

Evin

Zümra 

Meryem 

İnci

Gebelik haftası 35+5
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye veya cinsiyet tahmini gibi soruların sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
13 Haziran 2025 (540 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Amine tek olsa daha güzel bir de ince güzelmiş evin de sevgili demek oda hoş bu üçünden biri olabilir ...benim de oğlumdan  sonra bir kızım olacak biz Elisa koyacaz 

Siz de Amine duru yapabilirisniz bir tavsiye benimki sadcee tabiki son karar sizin :)

13 Haziran 2025 (540 puan) yorumladı
Evin inci de güzel ikili düşünürseniz
13 Haziran 2025 (111 puan) yorumladı
Fikriniz için teşekkür ederim düşüneceğim:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 488 göst.
0 oy
15 cevap 1,154 göst.
13 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mervedemir (106 puan) sordu
0 oy
14 cevap 872 göst.
0 oy
4 cevap 264 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...