0 oy
159 göst.
28 Mayıs 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (17 puan) sordu

16 +4 haftalık hamileyim kan pıhtısı iğne kullanıyorum ve kolum şişti ve morardı normalmi acaba 

Gebelik haftası 16+4

2 Cevap

0 oy
28 Mayıs 2025 (1,218 puan) cevapladı

Uzun zaman kullandiysan morarma oluyor benimde morarmis ama sisme kas bolgesine vurmadinizmi acaba genelde oyuzden sisme oluyor bir sknti olmaz ama morluklar geciyor igneyi biraktiktan sonra

-Reklam-
0 oy
28 Mayıs 2025 (681 puan) cevapladı

Yarım tam 36 hafta olacam inşallah canm çok normal ikinci gebeliğim ilkte de bunda da iğne kullandım ve aynı yerlere falan denk gelince morariyor Allah sağlık sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 


1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...