0 oy
127 göst.
20 Mayıs 2025 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu

34+2 haftalık hamileyim ayak tabanlarım çok kaşınıyor şeker olabilirmi bunu yaşıyan varmı şeker diye korkuyorum doktora gidecem bunun için randevuma daha var ama.

Gebelik haftası 32+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 633 göst.
0 oy
5 cevap 736 göst.
0 oy
1 cevap 209 göst.
0 oy
1 cevap 291 göst.

1,512,336 soru

24,667,943 cevap

367,096 kullanıcı

...