Kızlar 11+5 oldum. Yarın Dr gidicem inşallah. Cinsiyeti belli olmuş mudur çok heyecanlıyım. Bı kızım var bu da erkek olsun istiyorum. Tabi ki en başta sağlıkli olması önemli
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı