0 oy
52 göst.
19 Mayıs 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (332 puan) sordu

Kızlar 11+5 oldum. Yarın Dr gidicem inşallah. Cinsiyeti belli olmuş mudur çok heyecanlıyım. Bı kızım var bu da erkek olsun istiyorum. Tabi ki en başta sağlıkli olması önemli 



Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...