0 oy
129 göst.
6 Mayıs 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (72 puan) sordu

33+5 haftalık gebelikte bebeğin eşinin çok aşağıda olması normal doğumu imkansızlaştırır mı sonradan bebek aşağı iner mi yaşayan varmı bu durumu

1 cevap

0 oy
6 Mayıs 2025 (325 puan) cevapladı

Eşin eğer doğum kanalını kapattysa normal doğum yqpmazlar bir tek bunu biliyorum canm

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 264 göst.
0 oy
1 cevap 508 göst.

1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...