33+5 haftalık gebelikte bebeğin eşinin çok aşağıda olması normal doğumu imkansızlaştırır mı sonradan bebek aşağı iner mi yaşayan varmı bu durumu
Eşin eğer doğum kanalını kapattysa normal doğum yqpmazlar bir tek bunu biliyorum canm
1,512,231 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı