33+5 haftalık gebelikte bebeğin eşinin çok aşağıda olması normal doğumu imkansızlaştırır mı sonradan bebek aşağı iner mi yaşayan varmı bu durumu
Eşin eğer doğum kanalını kapattysa normal doğum yqpmazlar bir tek bunu biliyorum canm
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı