0 oy
140 göst.
16 Nisan 2025 Hamile Kalamama kategorisinde (1,140 puan) sordu

Hasttaneye gittim enfenksiyonum varmış Dr uktrasonlada baktı bide smear aldi ama ben hamilelikde belirtileri yasiyirum olsaydı gozukurmuydu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 931 göst.
0 oy
1 cevap 336 göst.
11 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ysnrctn (176 puan) sordu

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...