Kizlar bugun gobegimi cok sis hissediyorum. Koltuga otursam azcik one egileyim desem, yurusem, yatsam bile her an patlayacak gibi ya soylemesi ayiptir gaz da yok. Ne yapabilirim sinirim bozuldubiri beni ignelesin lutfen
Göbeğin değil bebeğin büyüyor çok normal ) daha dur ileri ki haftalara gelince bu neymiş diyeceksin
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı