0 oy
324 göst.
17 Mart 2025 Hamilelikte Spor kategorisinde (959 puan) sordu

Ebe mi oluyor doktor mu doğum da

1 cevap

0 oy
17 Mart 2025 (2,221 puan) cevapladı

Valla canım kendı Doktor'un olmuyo o kesın bende gıttıgımde bana dedı o gece hangı doktor nobetcı ise o gırer doğumuna dedı sezeryan normal farklı mı bilmiyorum bana böyle demıstı 

17 Mart 2025 (959 puan) yorumladı
Sultanbeyli mi gittiniz
17 Mart 2025 (2,221 puan) yorumladı
Evet sultanbeyli devlet hastanesi
17 Mart 2025 (959 puan) yorumladı
Siz yaptınız mı doğum. Doktorlar iyi ama doğum için emin olamadim
17 Mart 2025 (2,221 puan) yorumladı
Hahır yapmadım ve ben doktorlarından nefret etım oranın ya senın iyi dedıgın doktor hangısı canım merak etım
17 Mart 2025 (959 puan) yorumladı
Özlem güneş
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 350 göst.
0 oy
4 cevap 291 göst.
0 oy
2 cevap 289 göst.
0 oy
0 cevap 136 göst.

1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...