0 oy
316 göst.
5 Mart 2025 Hamilelikte Testler kategorisinde (216 puan) sordu

Arkadaşlar henüz doktora çıkmadım yarın çıkıcam değerim normal mi

Gebelik haftası 4 hafta 5 gün

3 Cevap

0 oy
5 Mart 2025 (630 puan) cevapladı

Adetim 3 gün gecıyordu kan sonucu 483 cıkmıstı normal demıstı doktor

5 Mart 2025 (216 puan) yorumladı
Maşallah ne kadarlık hamilesiniz
5 Mart 2025 (630 puan) yorumladı
12+4 gün olduk miniğimle 483 çıktığında sonuç ultrason la bıle bakmadı 15 gun sonra gel dedı o zaman gıttıgımde kalp atışını da duymustum
5 Mart 2025 (216 puan) yorumladı
Bende cuma günü gidicem doktora henüz benimkide küçük 4 haftalık bakarlar mi ki ultrasonla çok heycanlıyım
5 Mart 2025 (630 puan) yorumladı
Görünmez daha canım çok küçük çünkü baksa bıle goremez zor biliyorum ama sabretceksın bırazcık zaman geçmiyor gormek ıstıyor ınsan
5 Mart 2025 (216 puan) yorumladı
Ya tabiki öyle sebretmekten başka birşey yapamayız zaten haklısın saol canım yardımcı olduğun için ❤️
-Reklam-
0 oy
5 Mart 2025 (849 puan) cevapladı

Evet gayet normal 

0 oy
5 Mart 2025 (243 puan) cevapladı

Bende 315 ile öğrenmiştim hayırlı olsun iki gün sonra yeniden kan verin iki kat artarsa sağlıklı gebelik demektir 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 144 göst.
0 oy
1 cevap 234 göst.
0 oy
2 cevap 282 göst.

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...