0 oy
155 göst.
3 Mart 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu

26 +6 oldum ayaklarim basaklarim kısacası asadan tut yukarı döktü çok şişmiş ve kırmızı ve mavi damarlar var çok ağrıyor sancı gibi oluyor halim kalmiyor karnıma atıyor sancı ne yapmam gerekir bu haftalar normalmi 7 ayima artık giriyorum 

Gebelik haftası 26+6

2 Cevap

0 oy
3 Mart 2025 (487 puan) cevapladı

Varis olabilir canım çok ayaklarının üstünde durma uzan yukarı kaldır ayaklarını. tuzu ve kızartmayı azalt

-Reklam-
0 oy
3 Mart 2025 (630 puan) cevapladı

Hemen hastaneye gıt benımde kızımda o haftalarda oyleydı yanıyo ayakların bacagın şiş ödem ve tansiyon yüzünden 26.haftada sezeryana aldılar gebelik zehirlenmesi geçirdim tuzu kesinlikle kes

3 Mart 2025 (30 puan) yorumladı
Ben tuz yemiyorum boyle olunca tekrar geçiyor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 126 göst.
0 oy
0 cevap 115 göst.
7 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evin deniz (63 puan) sordu
0 oy
1 cevap 257 göst.
6 Ocak 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Fatmabayir46 (125 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,639 cevap

367,027 kullanıcı

...