Merhabalar ben daha önce yaşamadım bilmiyorum ama duyduğum ve burda okuduğum kadarıyla nişana benziyor Allah'ım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🕊️
Benziyor kaç haftaliksiniz
İlk gebeliğim de bu şekilde gelmişti ama sancılar vs ertesi gün akşam başladı,sabah 6 da doğurmuştum.
Evet nişanınız gelmiş durumu takip edin her idrara çıktığınızda o akıntı peçeteye gelmeye devam ediyorsa nişan gelmiştir senin ki pembe renkte gelmiş benim ki kahverenkti herkeste farklılık gösterebiliyor
1,512,413 soru
24,668,795 cevap
367,148 kullanıcı