0 oy
146 göst.
1 Mart 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu

Merhabalar anne adayları 18+3 haftadayız yani evet artk hissetmem normal lakin bugün biraz yordum kendimi ayakta kaldım biraz fazla dinlenince pır pır hiç durmadı sürekli nabız gibi attı yaşayan var mı her şey yolundamı acaba?

Gebelik haftası 18+3

1 cevap

0 oy
1 Mart 2025 (47 puan) cevapladı

Bebekler aslında gün içinde de hareket eder ama biz de hareket halinde olduğumuz için ancak uzanıp dinlenip durulduğumuzda hissederiz hareketleri.

Ama belki hıçkırık olarak tanımlanan bebek hareketinden bahsediyorsunuz. Kasık bölgesine yakın karnın alt tarafında ritmik tık tık sürekli atış hissediliyor, normal.

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 236 göst.
0 oy
3 cevap 327 göst.
0 oy
9 cevap 746 göst.

1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...