Rahimde perde var 6 ay önce düşük yaptım şuan 9 haftalık hamileyim kanamam ve kasık ağrısı var normal mi acaba doktor progestan verdi
Rahimde ki perde alınmadan sağlıklı gebelik olmaz diye biliyorum
1,512,747 soru
24,673,297 cevap
367,390 kullanıcı