Adet gunu kan verdim beta 276 cikti normal midir ilk cocugunda 750 cikmisti
Benimde 43 çıktı canım adetime 4 gün vardı senin geçti mi günün
Daha çok erkendir canım
Gayet normal iki gün de bir artışına bak
1,512,397 soru
24,668,585 cevap
367,132 kullanıcı