kizlar sizde de oldumu 13.haftaya kadar karın altım şisti ana son iki haftadır oyle şişlik yok artik bebek yukari cikiyo diye mi gobegm yoktu gobegmde brz ckti dar giynce belli oluyor haftalar ilerledikce yukari cktgi icin mi şuan şislik yok
Benimde aşağı şiş ti hâlâ da aynı daha yukarı cikmadi herhalde benimki
1,512,160 soru
24,665,709 cevap
366,966 kullanıcı