Ben baya rahattım canım. Bütün temizliğimi dip köşe yapiyodum. Bizim yöreye ait çok ağır yemekleri yapiyodum. İçli köfte bile tek başıma oturup yapiyodum. Gerçekten ağrım sızım yoktu. Güzeldi o günlerimi arıyorum
Ben evlendigimdede balayindan bisi anlamadim gebeliğimdede agri sanci bitmedi bi turlu 19 haftalik olduk
BALAYI BİZİ TEĞET GEÇTİ GALİBA 30 HAFTALİGİM HEP SORUNLUYDUM HAYİRLİSİ BAKALİM
1,512,280 soru
24,667,060 cevap
367,046 kullanıcı