0 oy
401 göst.
8 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 5 gün önce bebeğimin kalp sesini duydum doktorum gayet ritimli ve güzel dedi ama sürekli içimde ya kalbi durursa diye bir sıkıntı var öyle aşırı sancım yok kanama lekelenme vs. tarzi bisey de yok ama çok hareketliyim mecburen ve korkuyorum.sizce böyle bisey olsa belirti verir mi şuan sadece halsizlik ve iştahsızlık var mide bulantısı yok 
Gebelik haftası 7+2

2 Cevap

0 oy
8 Aralık 2024 (14,024 puan) cevapladı
anneliğin ilk belirtisi evham. yalnız durduk yere evham yapmak vücudunu strese sokar, bu da bebeğin gelişimini etkiler. ne gerek var?

yaşadığın anın keyfini sür, insan kaç kere gebe kalır 3-5 bu kadar yani
8 Aralık 2024 (73 puan) yorumladı
Çok haklısınız biraz fazla panik yapiyorum
-Reklam-
0 oy
8 Aralık 2024 (504 puan) cevapladı
Evet istemsizce aklına geliyor insanın. Siz her türlü ağır kaldırmayın dikkat edin. Onun dışında yapacak bir şey yok Allaha teslim olmak dışında.

İyi düşünün İyi olsun..
8 Aralık 2024 (73 puan) yorumladı
Teşekkür ederim içim Bi nebze de olsa rahatladı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 854 göst.
0 oy
5 cevap 281 göst.
0 oy
2 cevap 365 göst.
7 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hfz (245 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...