Canım hastanede yaptrdıysan 2 hafta sonra perinatolijiye randevu al sana gerekini söylicek bende öyle yaptım perinatoliji grafiği nerden alacağımı söyledi gittim hemen alıp sonucu gösterdim eğer özelde yaptrdıysan hastaneyi araman yeterli olcak
1,512,350 soru
24,668,064 cevap
367,107 kullanıcı