0 oy
290 göst.
11 Kasım 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (279 puan) sordu
Arkadaşlar ilk gebeliğim.30 haftama gireceğim hayırlısyla şimdilik herşey yolunda şükür.ne yol izleyeceğimi pek bilmiyorm bu süreden sonra doktor kontrolü falan nasıl olmalı cevaplarınızı bekliyorum.
Gebelik haftası 29+4

2 Cevap

0 oy
11 Kasım 2024 (856 puan) cevapladı
Anormal bi durum olmadığı sürece 2-3 hafta da bir git zaten doktor söyler şu kadar zaman sonra gel diye mesela ben 32 de gittim muayene etti nst çektirdi 3 hafta sonra gel dedi
-Reklam-
0 oy
11 Kasım 2024 (39 puan) cevapladı
Kendinizi yormadan spor yapin mutlaka tavsiyemdir 
11 Kasım 2024 (279 puan) yorumladı
Evde ne yapabilirim mesela

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,143 göst.
0 oy
3 cevap 411 göst.
7 Aralık 2018 Doğum kategorisinde Ftmnr&& (847 puan) sordu
0 oy
1 cevap 274 göst.

1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...