0 oy
310 göst.
11 Kasım 2024 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (6 puan) sordu

Bir davette gaflette bulunarak haşhaşlı tatli yedim. Sonra intertte yorumlara baktım çok zararlıymis. Mahrumiyet bölgesinde gorevliyim doktora gitmem gerekir mi ?

Bebeğime bir zararı olur mu ?
Gebelik haftası 21+4

3 Cevap

0 oy
11 Kasım 2024 (585 puan) cevapladı
Ne gibi zararları varmış hiç duymadım. Bir rahatsizlik hissetmiyorsan gitme bence bir kereden bir şey olur mu bilemedim
-Reklam-
0 oy
11 Kasım 2024 (566 puan) cevapladı
Niye kız bende yedim birşeyde olamdı 
0 oy
11 Kasım 2024 (2,618 puan) cevapladı
Kız anam eskiler her bisey yemiş korkma 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 359 göst.
0 oy
0 cevap 187 göst.
29 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Hzl26 (120 puan) sordu
0 oy
8 cevap 436 göst.

1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...