0 oy
441 göst.
12 Şubat 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,088 puan) sordu
Kızlar 8+2 hamileyim kaç gündür sabah uyanınca karnım çok ağrıyor açlıktan ağrır ya öyle yemek yiyince geçiyor ama sizede öyle oluyor mu merak ettim 
Gebelik haftası 8+2

2 Cevap

0 oy
12 Şubat 2019 (877 puan) cevapladı
İlk.zamanlar bendede aynısı oluyordu sabah deli gibi acikiyordum 
12 Şubat 2019 (1,088 puan) yorumladı
8 haftalıkken mi öyle oluyordun canım benimde öyle oluyor çok acıkıyorum ya
12 Şubat 2019 (877 puan) yorumladı
Evet bu haftalardi
-Reklam-
0 oy
12 Şubat 2019 (355 puan) cevapladı
Bende kasik agrisi oluyordu ilk baslarda.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,231 göst.
0 oy
1 cevap 462 göst.
0 oy
0 cevap 195 göst.

1,512,762 soru

24,673,428 cevap

367,405 kullanıcı

...