0 oy
262 göst.
2 Kasım 2024 Doğum kategorisinde (937 puan) sordu

6 gun once dogum yaptim bebegimin gobek bagi bu sekil dusuyor normal mi islaklik var

image

Kapatılma nedeni: Burası gebelere aittir, doğum sonrası bebek ve anne ile ilgili soruları bebek bakımını bölümünden sormalısınız

1 cevap

0 oy
2 Kasım 2024 (304 puan) cevapladı
Benimde öyleydi doktora gösterin koku varsa sknti dediler dustu kurudu ama doktor yine kontrol etmek gerekiyo dedi
2 Kasım 2024 (954 puan) yorumladı
Kuru olması gerekiyor temiz pamuklu bez ile silebilirsin canım zeytinyagin varsa kulak çöpü ile göbek bağının etrafına sür
-Reklam-

1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...