0 oy
108 göst.
25 Ekim 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (122 puan) sordu
Kizlar ben yaklaşık 9 buçuk ay önce erken doğum yaşadım 22 haftalkik bebeğimi kaybetim doğum yöntemi olarak doktorlar sezeryanı uygun buldu sezeryan oldum şuan 7 buçuk aylık hamileyim tekrar 28+4 haftalık dünden beridir sezeryan yerim çok ağrıyor bebeğin hareketleriyle normalmidir
Gebelik haftası 28+4

1 cevap

0 oy
25 Ekim 2024 (211 puan) cevapladı
Canım hemen hamile kalmışsın doktorun seni bilgilendirmedi mi sezeryan dan sonra 1 sene hamile kalmaman gerekiyordu o dokuların iyice iyileşmesi için  sen sık sık doktor kontrolüne git ne olur ne olmaz 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...