0 oy
241 göst.
18 Ekim 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (187 puan) sordu
17+3 haftalık gebeyim kız bebek bekliyorum ilk gebeligim bebegimin haraketlerini hisswtmiyorum normal mi
Gebelik haftası 17

4 Cevap

0 oy
18 Ekim 2024 (133 puan) cevapladı
İlk gebelikte normal ben 20.haftada hissetmiştim. 
-Reklam-
0 oy
18 Ekim 2024 (2,527 puan) cevapladı
Normal 3.gebelıgım 19 da ilk hareket hıssetm
0 oy
18 Ekim 2024 (1,074 puan) cevapladı
Zayıflıkla ilgisi var yok efendim iç karnım geniş olmalı falan da deseler ilgisi yok iç karnım da genisti zayıftımda 21 22 de anca hissettim
0 oy
18 Ekim 2024 (5 puan) cevapladı
Merhaba öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz benimde ilk gebeliğim 22 haftada hissetmeye başladım endişelenmeyin 

1,512,793 soru

24,673,898 cevap

367,428 kullanıcı

...