0 oy
181 göst.
17 Ekim 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde (19 puan) sordu
Kizlar üçlü test ikili test yapıp hemen down teşhisi koyuyolar. İnanıp moralinizi bozmayın. Bana da dendi baya yüksek riskli diye. Test falan yaptırmadım aldirmicagim için. Şimdi sapasağlam oğlum var çok şükür. İnanıp moralinizi bozup stresli gebelik geçirmeyin diye yazmak istedim. 

1 cevap

0 oy
17 Ekim 2024 (73 puan) cevapladı
Ben hic bi cocugumda bu testleri yaptirmadim 2tane ogkum. Var 3cude yolda gerek duymadim zaten ciksaydi yine dogurucaktim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 223 göst.
0 oy
4 cevap 325 göst.
0 oy
1 cevap 199 göst.

1,512,676 soru

24,672,202 cevap

367,324 kullanıcı

...