0 oy
176 göst.
8 Ekim 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (93 puan) sordu
Merhaba kızlar 36 haftalık olduk bugün doktora gittim bebeğin kilosu 2.bucuk kilo dedi iyi mi haftasına göre.. 
Gebelik haftası 36

3 Cevap

0 oy
8 Ekim 2024 (1 puan) cevapladı
Gayet normal 
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2024 (101 puan) cevapladı
Normal benimde öyle.
0 oy
8 Ekim 2024 (2,183 puan) cevapladı
Normal canım gününü beklerse 3 kiloyu geçer. Ben 38+2 de 3500 ile doğum yaptım. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...