Arkadaşlar ikinci gebeliğim ilki ile arasında 1 sene 9 ay (21 ay) olacak normal doğum çok istiyorum ama devletteki doktorlar yapmıyor özel deseniz 50.000 -80.000 arası (iki katına çıkartmalarınin sebebi ilk gebelikte koleztazdan dolayı mecburi sezeryana alindigim için) bana yaparız diyorlar sen bize biz daha güvenmek şartı ile diye ekliyorlar . Bilmiyorum, çok mu riskli olur riskini geçtim SSVD doğum hikayeleri varmi aranızda bana moral olsun istiyorum
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı