0 oy
325 göst.
26 Eylül 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,419 puan) sordu
Selam kizlar ben 16+6 haftaligim . İki buçuk haftadır falan decavit ve devit 3 kullanıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri afedersiniz dışkı renginde siyahlık olmaya başladı. Henuz kan ilacı kullanmıyorum. Kan ilacı kullanınca oluyor bu siyahlık ama vitamin ilacı da yapar mı acaba. Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Bu durum beni tedirgin etmeye başladı da 
Gebelik haftası 16+6

3 Cevap

0 oy
26 Eylül 2024 (94 puan) cevapladı
Hiç korkma bu ilaçları kullanan herkeste var bu durum hatta arkadaşımla aramızda espirisi bile dönmüştü hamilelik dışkı rengimize kadar değiştirdi diye yani dert edecek bir şey yok 
26 Eylül 2024 (1,419 puan) yorumladı
Teşekkür ederim içim rahatladı biraz yaa bnde diyorum bı tek ben mi böyleyim acaba
-Reklam-
0 oy
26 Eylül 2024 (23 puan) cevapladı
Bende kan ilacı kullanıyorum bende de aynı şekilde durum.
0 oy
26 Eylül 2024 (252 puan) cevapladı
Bir haftadır decavite ara vermiştim bugün kullandım dışkı dediginz gibi siyahtı ama ben hasta olduğum için ondan dolayı diye düşündüm 
26 Eylül 2024 (1,419 puan) yorumladı
Öyle mi demekki decavitte öyle yapıyor o zaman bnde korktum yaa bir tek ben mi böyleyim diye

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,108 göst.
0 oy
10 cevap 5,848 göst.
3 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mtsyh (1,774 puan) sordu
0 oy
3 cevap 394 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...