Kızlar merhaba bugün mutfakta birşeyler yaparken bi anda rahim den yukarı doğru ağrı girdi bi anda. Randevuma 5 gün var daha. 7+3 üz sizce sebebi nedir. Ara ara ağrılarım oluyodu ama sadece kasiklarim da bu çok farkliydi
Ilk 3 ay kaşık ağrısı normal canım ağrın olunca uzan biraz ayaklarını altına yastık koy çok fazla ayakta kalmamaya dikkat et
1,512,400 soru
24,668,640 cevap
367,136 kullanıcı