32 haftalık gebeyim guzel anneler cay yerine sıcak suya limon sıkıp içiyorum c vitamini olur dediler sizcede faydalıdır degil mi
Faydalıdır ama limonun fazlası tansiyon düşürür canım abartma bence
Gunde bır bardak yarım lımonlu ılık su içiyorum gunluk olmasa bıle 2 gune bir
1,512,404 soru
24,668,711 cevap
367,145 kullanıcı