Mrb bayanlar 39+1 haftalık olduk ilk gebeliğim doktorum normal doğum görünüyor dedi ama ne nişan ne suyum gelmedi hala sancı deseniz var yok gibi anlayamıyorum benim gibi olup bu aralar doguranlar var mı???
1,512,480 soru
24,669,717 cevap
367,192 kullanıcı