0 oy
489 göst.
10 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (82 puan) sordu
Menenguc kahve sizce bebege zararlarmidir 

normal kahve zararli die icmiorm onun yerine sut iciorm tek isitip ama menengucu billmiyorum
Gebelik haftası 21.2

3 Cevap

+2 oy
10 Şubat 2019 (1,473 puan) cevapladı

Kahveler içindeki kafein sebebiyle zararlı aşırı kafein bebekte gelişim geriliğine sebep olabilir ama şu kahve daha zararlı bu daha az zararlı bu zararsız gibi bir ayrım yok günde 1 fincan kahveye izin veriliyor zaten aşırıya kacmadiginiz sürece sorun olmaz

10 Şubat 2019 (82 puan) yorumladı
Haftada 1 iciyorum  bi cay bardagi
10 Şubat 2019 (1,473 puan) yorumladı
Zararlı olmaz diye dusunuyorum
-Reklam-
+1 oy
10 Şubat 2019 misafir cevapladı

Ben Bi kere içtim bişey olmadı şükür cNım 

+1 oy
10 Şubat 2019 (11 puan) cevapladı

Valla cnm bende içiyorum bilmiyorum ama zararlı mi değil mi diye bende çok merak ediyorum

10 Şubat 2019 (82 puan) yorumladı
Aynn canmm ya

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 691 göst.
0 oy
6 cevap 1,111 göst.
0 oy
14 cevap 1,018 göst.
0 oy
5 cevap 749 göst.

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...