0 oy
137 göst.
16 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,449 puan) sordu
Merhaba kızlar. 33 haftalık hamileyim normalde ishal olmazdım hiç şimdi 3-4 gündür şekerli birşeyler yada meyve yesem ishal oluyorum. Bu normalmi acaba?
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
16 Eylül 2024 (45 puan) cevapladı
Aynı haftadayiz canım bende öyleyim yediklerimizden galiba bende çok meyve tüketiyorum ondan olabilir beni ateş çok basıyor klimayı aciyorum üşütmüş de olabilirim belki 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 126 göst.

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...