0 oy
361 göst.
11 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar ben iki kimyasal yaşadım çok sürmedi yani günüm geçer giderdi şimdi hamileyim tippi genetik sonuçlarım temiz çıktı pıhtılaşma ve gen testi şuan bebeğim 17 haftalık coraspin kullanıyordum doktorum bugün iki düşük için iğne ye başla pıhtılaşma sizce başlayayım mi kulanan varmı 
Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
11 Eylül 2024 (2,346 puan) cevapladı
Sizin durumunuzu doktorunuz daha iyi bilir kan sonucunu görmeden bebeğinin durumunu bilmeden burdan kimsenin kullan veya kullanma demesi size doğru olmaz daha önce kullanan kişilerle bile durumunuz aynı olmayabilir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 654 göst.
28 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulo88 (158 puan) sordu
0 oy
2 cevap 347 göst.
28 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulo88 (158 puan) sordu
0 oy
6 cevap 787 göst.
16 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Semra Bozkurt 66 (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 402 göst.

1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...