Kadın doğum doktorum oral damla şeklinde yazmıştı. Bittince sağlık ocağına yazdırdım yukarıda fotoğraftaki gibi yazmış. Aralarında fark var mı?
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı