0 oy
397 göst.
5 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (69 puan) sordu
Arkadaşlar Çarşamba günü tetenoz aşısı oldum. Olduğum gün hiç hissetmedim ama bu gece çok fena oldum. Kolumu kıpırdayamıyorum. Onu da geçtim aşırı halsizim bitkinim. Sayıkladım resmen hiç halim yok kalkmaya da yatmaya da. Bu normal mi yoksa Allah korusun gebelik zehirlenmesi felan olabilir mi? Tetenoz aşısı sonrası bu durumu yaşayan var mı? 

2 Cevap

0 oy
6 Eylül 2024 (1,224 puan) cevapladı
Canım kol ağrısı oluyor bu normal 1 2 günde geçiyor ama yan etkisi konusunda bi sağlık ocağını ara hemşirene sor 
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2024 (2,346 puan) cevapladı
Tetenozda kolunu kaldiramayacak kadar ağrın olabilir halsizlik falan yapmaz ama şişme kızarıklık ateş falan varsa hastaneye gidip gösterin 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 131 göst.
0 oy
6 cevap 421 göst.
0 oy
2 cevap 521 göst.
0 oy
13 cevap 2,306 göst.

1,512,267 soru

24,666,953 cevap

367,045 kullanıcı

...