0 oy
224 göst.
5 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (631 puan) sordu
Kizlar adet dongm 20 gune bir oluyor pazartesi gunu olmam gerekiyodu olmadm test yaptm negatif ertesi gunde yaptm negatif hala adet olmadm fakat bgn lekelenmem oldu adet olcam sandm ama gecti gibi lekelenmedeboyle bisey yasayan varmi hamile olablrmym gecen nisan ayinda da dusuk yapmstm 
Gebelik haftası 0

2 Cevap

0 oy
5 Eylül 2024 (686 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Geç dollenme olabilir bence kan ver varsa kessin çıkar yoksa adet olursun 
-Reklam-
0 oy
5 Eylül 2024 (725 puan) cevapladı
Bence olsa çıkardı zaten günün geçmiş de yapmışsın olsa çıkmama gibi bişey olmaz hem de tekrarlamissin.. bı operasyon geçirmiş sın leke vs olması normaldir birde psikolojik zaten etkiler

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 687 göst.
24 Ağustos 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Seheravan0 (83 puan) sordu
0 oy
4 cevap 397 göst.
0 oy
3 cevap 300 göst.
0 oy
5 cevap 711 göst.
16 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Kubraa.52 (161 puan) sordu

1,512,782 soru

24,673,829 cevap

367,421 kullanıcı

...