32. Haftada doğum iznine ayrılacağımda. 31+6 da mı yoksa 32+6 da mı yazdırmak lazım acaba bilgisi olan paylaşabilir mi
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı