0 oy
103 göst.
26 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Canım benım bende 3 haftalık gebeyım eylülde rdv vermıstı doktor rahım ultrasyonda gördü bebegi cok kucuk dedı ve benım de dun kahverengi damla damla afedersin kanama gibi geldı bugub de bir iki damla geldı dünden beri çok belim ağrıyor 1 saattir sol kasık agrım var eşim yine rdv aldı 4 te yone rdv var inş bebeğe birsey olmaz dua edin kızlar
Gebelik haftası 3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...