0 oy
435 göst.
9 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (98 puan) sordu

Iyi akşamlar bayanlar sizlerde de oluyormu rahim de zonklama sanki bebis çıkacakmış gibi :/

3 Cevap

0 oy
9 Şubat 2019 (336 puan) cevapladı

Evet bnde oluyor bazen 31haftaligim normal mi bnde bilmiyorum

-Reklam-
0 oy
9 Şubat 2019 (2,045 puan) cevapladı

Rahim buyudukce bebekte baski yaptikca rahimdeki zonklama normal canim 

9 Şubat 2019 (98 puan) yorumladı
Hımm tşk ederim
0 oy
9 Şubat 2019 (480 puan) cevapladı

Kaç haftaliksin canım .Ben 33 haftalığım bebek hareket ettiğinde zonklama oluyor bende.

10 Şubat 2019 (98 puan) yorumladı
17+2 haftalik ara ara oluyor zonklama
10 Şubat 2019 (480 puan) yorumladı
Valla o haftalar hiç yaşamadım böyle bişey ama bebek büyüdüğü için olabilir belki.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 815 göst.
0 oy
3 cevap 421 göst.
23 Mayıs 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Betul01 (17 puan) sordu
0 oy
2 cevap 372 göst.

1,512,741 soru

24,673,108 cevap

367,376 kullanıcı

...