0 oy
93 göst.
23 Ağustos 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (174 puan) sordu
Karnın üst tarafında şiddetli sancı ve baş ağrısı düşük belirtisi olabilir mi daha önce düşük yaptım o zaman bu vakitlerde düşük yapmıştım rahim duvarında kalınlık var onun üzerine hamile kaldım acaba düşük belirtisi mi

1 cevap

0 oy
23 Ağustos 2024 (413 puan) cevapladı
Yok canım ya rahminde ağrı olursa tamam kasıklarda ağrı varsa düşük tehlikesi olabilir 
-Reklam-

1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...