0 oy
204 göst.
21 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
37 haftalık gebeyim 2,3 gündür sabaha karşı 15-20 dk kasık,bel ve bacak ağrılarım oluyor gün içindede çok olmamakla beraber ağrım oluyor 1,2 dk gibi sizce neden oluyor 
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
21 Ağustos 2024 (413 puan) cevapladı
Hamilesin diye hormonlar değişiyor sürekli bide ağırlaştıkça bel ağrın artıyor 
-Reklam-
0 oy
21 Ağustos 2024 (525 puan) cevapladı
Doğuma hazırlık bunlar. Ara ara düzensiz sancılar, ağrılar olması normal. 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...