0 oy
314 göst.
20 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (237 puan) sordu

37+4 haftalık hamileyim ne uzanabiliyorum ne uyuyabiliyorum sabah ishal olmuşum geceden beri uyuyamadım tansiyonum düşmüş nefes alamıyorum doğru düzgün 

image


2 Cevap

0 oy
20 Ağustos 2024 (2,346 puan) cevapladı
Önceki halini bilmiyorum ama şuan inmiş gibi duruyor ishal falanda doğumun yakın olduğunu gösteren işaretlerden oluyor genelde 
-Reklam-
0 oy
20 Ağustos 2024 (225 puan) cevapladı
Benim de göbegim böyle olmuş düşmüş galibaa benim kide valla bende gece zar zor uyuyor um nefesim daralıyor 38 hafta oldum sancım hiç bişey yok

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 482 göst.
14 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin demir (5,462 puan) sordu
0 oy
6 cevap 914 göst.

1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...