0 oy
108 göst.
19 Ağustos 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (46 puan) sordu
Karnıma gaz sancısı gibi kramp, ağrı giriyor bağırsakların rahatlaması mıdır sizce? Doğum sancısı gaz sancısı gibi olmuyordur diye düşünüyorum:)) 
Gebelik haftası 37+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 351 göst.
0 oy
1 cevap 325 göst.
0 oy
1 cevap 252 göst.

1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...